این رویداد خاتمه یافته است و اطلاعات موجود در این سایت صرفا جنبه آرشیو دارد
هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
18th Iranian Mathematics Education Conference

مروری بر محورهای همایش


ارسال شده در تاریخ :
مروری بر محورهای همایش

این مقاله به کوشش آقای سیدرضا حسینی از دبیران محترم ریاضی در خصوص محورهای همایش تهیه شده است


این مقاله به کوشش آقای سیدرضا حسینی از دبیران محترم ریاضی در خصوص محورهای همایش تهیه شده است
محورهای ده‌گانه مقالات:
1) افت کیفیت و کمیت آموزش ریاضی در مدارس و دانشگاه‌ها و چگونگی ایجاد علاقه به علوم ریاضی در دانش‌آموزان و دانشجویان؛
2) نقش آموزش ابتدائی و پیش‌دبستانی و نیز آموزگاران در آموزش علوم ریاضی؛
3) ارائه تجربیات و نوآوری‌های آموزشی همکاران با تکیه بر ملموس سازی ریاضیات با استفاده از بازی‌ها و معماهای ریاضی؛
4) استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و چالش‌ها و فرصت‌های آموزش‌های مجازی؛
5) نقش سازمان‌های مردم‌نهاد نظیر انجمن ها، خانه های‌ریاضیات و گروه‌های آموزشی در گسترش علوم ریاضی؛
6) استانداردهای ارزشیابی و نقش آزمون‌های مختلف در آموزش ریاضی.
7) آموزش مدل‌سازی و ایجاد ارتباط بین علوم ریاضی و زندگی روزمره.
8) ترویج خلاقیت و بینش منطقی از طریق آموزش صحیح علوم ریاضی.
9) استانداردهای محتوائی و تدریس، نقدو بررسی برنامه‌ها و کتب درسی، آموزش ضمن خدمت معلمان.
10) چالش‌های آموزش علوم ریاضی در دانشگاه‌ها.                                                                                                
1) The quality and quantity of mathematics education in schools and universities and how to create learning in mathematics in students;
2) The role of primary and preschool education as well as teachers in teaching mathematics;
3) Presenting experiences and educational innovations of colleagues by relying on tangible mathematics using mathematical games and puzzles.
4) Use of information and communication technology and challenges and opportunities of virtual education;
5) The role of non-governmental organizations such as associations, houses of mathematics and educational groups in the development of mathematical sciences;
6) Evaluation standards and the role of various tests in mathematics education.
7) Modeling training and creating a connection between mathematical sciences and everyday life.
8) Creativity and logical insight through proper teaching of mathematical sciences.
9) Content and teaching standards, review of programs and textbooks, in-service training of teachers.
10) Challenges of teaching mathematics in universities.





دستورالعمل ارسال مقاله و برگزاری کارگاه

پوستر همایش

© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد .
طراحی و پیاده سازی شده توسط : همایش نگار ( ویرایش 10.0.5.1)